Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Ο Χρίστος Τσιάρας στην Ξενάκιο

Καθιστός δεξιά είμαι εγώ (Τότε)
Μπαίνοντας στο γραφείο που διατηρώ στο κατάλυμα μου, έχω κορνιζωμένη στον τοίχο μια μαντινάδα.
«Ἤσουνα  LUX εἰς τὸ χωριὸ
κ’  ἠλεκτρικὸ στῇ Χώρα
καὶ προβολεῖς τῶν Ἀθηνῶν
μὰ λύχνος εἶσαι τώρα»

Κυρίως για να μην παρασύρομαι και ξεκινώ πράγματα που πλέον αδυνατώ να αποτελειώσω.
Ρωτάς φίλε αναγνώστη του «Πυθαγόρα» γιατί το γράφω αυτό; Απαντώ
πως η κόρη του Δασκάλου μου, μου έστειλε φωτογραφίες Του, σε μια από τις οποίες φαίνομαι κι εγώ. Είναι μόλις η πέμπτη φορά που εντοπίζω το εαυτό μου στις πολλές φωτογραφίες που έχουν αναρτηθεί  στην ομάδα FB «Αναμνηστικές φωτογραφίες από τη Αίγυπτο καιτους Αιγυπτιώτες» και συγκινήθηκα. Δεν μπορώ να προσδιορίσω το έτος σίγουρα είναι  μεταξύ 1967 και 1969 τότε είχα τους εικονιζόμενους συμμαθητές. Είδα λοιπόν ένα παιδάκι που καμιά σχέση δεν έχει με τον καθρέπτη μου σήμερα. Ευχαριστώ θερμώς την κυρία Εύα Τσιάρα για την πρωτοβουλία αυτή που μου έδωσε τόση χαρά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου