Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Είσαι κι εσύ το ίδιο σημαντικός όσο είμαι κι εγώ

Είναι σημαντικός ο ρόλος που παίζουν τα συναισθήματα μας στην υγεία και την ευεξία μας. Αυτό που νιώθουμε συναισθηματικά για τις καταστάσεις είναι αυτό που καταγράφεται στην προσωπικότητα μας.
Όποιος έχει δύο χιτώνες ας δώσει τον ένα σ' αυτόν που δεν έχει, είπε ο Χριστός. Κι όμως δεν είναι η προσφορά αυτή κάθε αυτή που έχει τόσο σημασία, ούτε το πρόσωπο στο οποίο προσφέρουμε. Εκείνο που έχει σημασία είναι το συναίσθημα που βιώνουμε όταν δίνουμε με όλη μας την καρδιά και με αγάπη. Το να δώσεις νερό σε ένα φυτό ή ζώο που πεθαίνει, ή το να ενθαρρύνεις κάποιον να υπομένει τις δυσκολίες της ζωής, σου προσφέρει την ευκαιρία, μέσα από το συναίσθημα που βιώνεις, να γνωρίσεις τη ζωή και τον Δημιουργό μας.
Η πράξη είναι μόνο ο δίαυλος μέσω του οποίου επιτρέπεται στο συναίσθημα, στην πρόθεση, να εκφραστεί και να βιωθεί.
Η πραγματική τροφή της ψυχής μας δεν είναι η δουλειά μας και τα πλούτη, είναι ο τρόπος που αλληλοεπιδρούμε με το περιβάλλον μας, είναι οι σχέσεις μας, είναι οι άνθρωποι που συναναστρεφόμαστε, είναι η προσφορά που έχουμε κάνει στους συνανθρώπους μας. Η τροφή της ψυχής είναι οτιδήποτε κάνει ο άνθρωπος πέρα από τον εαυτό του. Οτιδήποτε προσφέρει στο σύνολο, στους συνανθρώπους του, χωρίς υστεροβουλία. Όταν προσφέρουμε χωρίς υστεροβουλία, η ψυχή μας, ανοίγει κι έρχεται σε επαφή με τoν Θεό απ’ όπου αντλεί τεράστια δύναμη και κουράγιο, που τη βοηθούν να ξεπεράσει όλα τα προβλήματά της.


Αν θέλεις να εγκαταλείψεις τον εγωισμό σου, θα πρέπει να δημιουργείς περισσότερα συναισθήματα αγάπης. Όταν αγαπάς το εγώ εξαφανίζεται. Στην αγάπη λες, είσαι κι εσύ επίσης σημαντικός, δεν είμαι μόνο εγώ. Όταν αγαπάς κάποιον αυτό που νιώθεις βαθιά μέσα στην καρδιά σου – είτε το λες με λόγια είτε όχι – είναι : «Είσαι κι εσύ το ίδιο σημαντικός όσο είμαι κι εγώ». Αν η αγάπη μεγαλώσει και βαθύνει, θα πεις : «Εσύ είσαι ακόμη πιο σημαντικός από ότι είμαι εγώ. Τότε είσαι έτοιμος ακόμη και να θυσιάσεις τον εαυτό σου για κείνον που αγαπάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου