Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

Σοφά λόγια,

Εκείνος που το δάχτυλό του μπορεί να βάλει πάνω στο σημείο που χωρίζει το καλό απ' το κακό, μπορεί ν' αγγίξει την άκρη του μανδύα του Θεού.

Μόνο όσοι είναι πιο κάτω από μένα μπορούν να με ζηλέψουν ή να με μισήσουν. Ποτέ δε με ζήλεψαν μήτε με μίσησαν. Δεν είμαι πάνω από κανέναν. Μόνο όσοι είναι πιο πάνω από μένα μπορούν να με παινέψουν ή να με μειώσουν. Κανένας δε με παίνεψε μήτε με μείωσε. Δεν είμαι κάτω από κανέναν.

  
Το μίσος είναι κάτι νεκρό. Ποιος από σας θα ήθελε να είναι τάφος;

Ήρθε κάποιος κάποτε στο τραπέζι μου, έφαγε το ψωμί μου, ήπιε το κρασί μου κι έφυγε γελώντας μαζί μου. Κατόπιν ήρθε πάλι για ψωμί και κρασί και τον έδιωξα. Τότε γέλασαν μαζί μου οι άγγελοι.


Με θεωρούν τρελό γιατί τις μέρες μου δεν τις πουλάω για χρυσάφι. Τους θεωρώ τρελούς γιατί πιστεύουν πως οι μέρες μου έχουν τιμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου