Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

Ανέκδοτα

Σκέφτηκα σήμερα με πέντε ανέκδοτα να ευθυμήσουμε. 

Η δασκάλα στην ξανθιά μαθήτρια:
- Για πες μας Κατερίνα, πόσοι ήταν οι μαθητές του Χριστού;
Για να την βοηθήσει η διπλανή της λέει σιγανά:
- Όσες οι ώρες του ρολογιού.
- 10 και 5 κυρία!!!!!


Είναι τελικός κυπέλλου μεταξύ Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού. Στο γήπεδο δεν πέφτει καρφίτσα, όλα τα καθίσματα γεμάτα.
Πηγαίνει και ο Βαγγέλης και κάθεται στη θέση του.
Έχει αρχίσει περίπου ένα πεντάλεπτο ο αγώνας και βλέπει πως η θέση δίπλα του είναι άδεια.
Σκέφτηκε μέσα του πόσο παράξενο είναι ενώ όλο το γήπεδο είναι γεμάτο να υπάρχει αυτή η άδεια θέση, μια τέτοια βραδιά.
Περνάει άλλο ένα πεντάλεπτο και λέει σε  αυτόν που καθόταν παραδίπλα:
- Συγγνώμη φίλε που σε αποσπώ από τον αγώνα αλλά δεν σου κάνει εντύπωση που η θέση δίπλα μας παραμένει άδεια μια τέτοια μεγάλη βραδιά?
- Παραμένει άδεια γιατί η θέση αυτή ανήκει στην γυναίκα μου. Εδώ και 20 χρόνια ερχόμασταν πάντα μαζί, σε κάθε τελικό.
- Και σήμερα γιατί δεν ήρθε μαζί σου;
- Γιατί η γυναίκα μου πέθανε κύριε.
- Α! Χίλια συγγνώμη καλέ μου άνθρωπε λυπάμαι πολύ. Όμως γιατί αφού έχεις πληρώσει το εισιτήριο δεν έφερες κάποιον συγγενή ή κάποιο φίλο;
- Γιατί όλοι έχουν πάει στην κηδεία της.

Μπαίνει ο επιθεωρητής στην Ε' τάξη του δημοτικού σχολείου.
Αφού χαιρέτησε τα παιδιά, είπε να τους κάνει μερικές ερωτήσεις να δει το επίπεδο της τάξης.
- Πώς σε λένε εσένα παιδί μου;
- Κατερίνα κύριε.
- Για πες μου λοιπόν Κατερίνα,  ποιος σκότωσε τον Μινώταυρο;
- Δεν ξέρω κύριε, εγώ πάντως σας ορκίζομαι σε ότι έχω ιερό δεν τον σκότωσα.
Ξαφνιασμένος ο επιθεωρητής γυρνά σε άλλο παιδί.
- Εσένα πώς σε λένε;
- Αντώνη κύριε.
- Πες εσύ Αντώνη, ποιος σκότωσε τον Μινώταυρο;
Ο μικρός Αντώνης αρχίζει τα κλάματα και λέει:
Μην τα βάζεις μαζί μου κύριε, εγώ δεν θα σκότωνα ποτέ κανέναν.
Συνέχιζε να ρωτάει ο επιθεωρητής αλλά όλες οι απαντήσεις ήταν πάνω κάτω οι ίδιες.
Τσαντισμένος με το επίπεδο της τάξης γυρνά προς τον δάσκαλο με ένα άγριο βλέμμα και τον κοιτάει.
Και ο δάσκαλος γεμάτος αυτοπεποίθηση γυρίζει και του λέει:
- Αυτό μας έλειπε τώρα κύριε επιθεωρητά, να πηγαίνει ο νου σας πως μπορεί να τον σκότωσα εγώ...!!!!!


Συζητούν δυο ξανθιές μέσα στο λεωφορείο:
-Έχετε παιδάκια?
-Μα και βέβαια...δίδυμα.
-Πόσο ετών είναι?
-Είναι 10 ετών.
-Και τα δύο?
-Όχι...και τα δύο μαζί είναι 20!

Μπαίνει μια ξανθιά κυρία σε μαγαζί με κουρτίνες και λέει στην υπάλληλο:
- Σας παρακαλώ θα ήθελα κουρτίνα στο μέγεθος της οθόνης του υπολογιστή.
- Μα κυρία μου στους υπολογιστές δεν βάζουμε κουρτίνες.

- Hellooooo έχω windows...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου