Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017

Η Σπουδαιότητα της Ευγνωμοσύνης Μετάφραση: Αθανασία Καναρά

Η ευγνωμοσύνη φέρει την τέλεια ενόραση του Χριστικού Νου.
Η ευγνωμοσύνη ανοίγει την καρδιά μου στην ανιδιοτελή αγάπη της Μητέρας Θεού.
Η ευγνωμοσύνη ανοίγει την καρδιά μου στη ροή δύναμης του Αγίου Πνεύματος.
Η ευγνωμοσύνη εξαγνίζει την καρδιά μου ώστε να μπορέσω να δω τον Θεό.

Είμαι ευγνώμων για τον Θεό τον Πατέρα.
Είμαι ευγνώμων για το Άγιο Πνεύμα.
Είμαι ευγνώμων για τον Θεό τη Μητέρα.
Είμαι ευγνώμων για τον Θεό τον Υιό.
Είμαι ευγνώμων για το δώρο της αγνής σύλληψης.
Είμαι ευγνώμων για το δώρο της αλήθειας.
Είμαι ευγνώμων για τη σταθερότητα των Νόμων του Θεού.
Είμαι ευγνώμων για την αγάπη του Θεού.
Είμαι ευγνώμων για την ελευθερία από όλους τους περιορισμούς.
Είμαι ευγνώμων για την αφθονία της ζωής, για την πνευματική και υλική αφθονία.
Είμαι ευγνώμων για την ανιδιοτελή αγάπη του Θεού για μένα.
Είμαι ευγνώμων για την ευκαιρία να μαθαίνω, να υπερβαίνω και να προχωρώ, ανεξάρτητα από τη γίνετε στη ζωή μου.
Είμαι ευγνώμων για το δώρο της Ελεύθερης Βούλησης.
Είμαι ευγνώμων για το δώρο της ζωής.
Είμαι ευγνώμων για το δώρο της ατομικότητας.
Είμαι ευγνώμων για το δώρο της Ελεύθερης Βούλησης που μου δίνει την ευκαιρία να υπερβαίνω τον εαυτό μου  και να γίνομαι περισσότερο σαν το Θεό, περισσότερο από αυτό που ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ.
Είμαι ευγνώμων ότι η κάθε κατάσταση στη ζωή μου είναι μια ευκαιρία για μένα να μαθαίνω πώς να κάνω καλύτερες επιλογές.
Και έτσι είναι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου