Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Τιμή μου, δεν είμαι «Φεϊσπουκάς»

Είχα σήμερα την τιμή να με ορίσει ο Νικόλας Στρατής διαχειριστή  στην ομάδα «Αναμνηστικές φωτογραφίες» με σκοπό να ερευνήσω και για τις υπόλοιπες χαμένες φωτογραφίες της ομάδας.
Ο Λόγος που χαθήκανε πολλές φωτογραφίες που απεικονίζουν τα παιδικά μας κυρίως χρόνια είναι πως το FB δεν το ενδιαφέρει το παρελθόν ούτε νοιώθει νοσταλγία, είναι υπηρεσία αυτόφακελώματος και δεν το κρύβει. Ρωτάει «τι σκέφτεσαι και που είσαι». Οι σύγχρονες φωτογραφίες ή εκείνες που είναι τοποθετημένες στο χάρτη δεν χάνονται, αυτή είναι η πολιτική του FB
Εντόπισα στο Picasa τις φωτογραφίες που πρόσφατα διαμοίρασα σε λευκώματα, αυτή η υπηρεσία έκλεισε (την αγόρασε ο google ) θα κλείσει και το panoramio τον Σεπτέμβριο,  (την αγόρασε ο google ). Εκεί που είναι τα λευκώματα είναι του google και δεν θα χαθούν.
Υπάρχουν ακόμα τρία άλμπουμ που θα ανεβάσω και είναι τα τελευταία από όσα κατάφερα να εντοπίσω.
Όσοι από τους συμπατριώτες μου είναι νοσταλγοί των παιδικών εκείνων χρόνων μπορούν να σχολιάζουν στα λευκώματα και ανεβάζουν εικόνες ή ακόμα να μου παραγγείλουν να ανοίξω νέα ενότητα για νέα θέματα.
Προτείνω να κατεβάζετε ότι σας  αρέσει στον υπολογιστή σας, είναι εύκολο.
Ενοχλητικό έως απαράδεκτο είναι να ανεβάζει κανείς υλικό που δεν είναι ορατό για όλους. Στο κάτω κάτω ομάδα δεν σημαίνει επιλεκτικότητα, όλα για όλους λοιπόν.  
Κλείνοντας αυτό το σύντομο χαιρετισμό επισημαίνω πως δεν είμαι «Φεϊσπουκάς» θα κάνω μια προσπάθεια εντατική να εντοπίσω τα υπόλοιπα και μετά στον «Πυθαγόρα» ολοταχώς. 
Κάντε κλίκ εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου