Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Η Γαζέλα και ο Λέων

Μια  μικρή αλλά εύστοχη αφρικάνικη ιστορία που μου είπε κάποτε ένας φίλος από το  Μαρόκο όταν σχολίασα το πόσα λεφτά έχει αυτός και πόσα δεν έχω εγώ που δεν τα χρειάζομαι άλλωστε και θέλησα να συγκρίνω τις ζωές μας.
-Τι ανάγκη έχεις εσύ (είπα), Εσύ δεν ξέρεις τι έχεις, για σένα όλα είναι εύκολα.
-Νομίζεις (μου απάντησε) Θα σου πω την άποψή μου  επί του θέματος αλλά με δικά μου λόγια .
«-Κάθε πρωί στην Αφρική ξυπνάει μια γαζέλα. Ξέρει ότι για να επιβιώσει, πρέπει να τρέξει πιο γρήγορα και από το πιο γρήγορο λιοντάρι γιατί αλλιώς θα σκοτωθεί.
Κάθε πρωί στην Αφρική ξυπνάει ένα λιοντάρι. Ξέρει ότι για να επιβιώσει, πρέπει να ξεπεράσει την πιο αργή γαζέλα γιατί αλλιώς θα πεθάνει της πείνας.
Ασχέτως αν είσαι   λιοντάρι ή γαζέλα, για να επιβιώσεις όταν ο ήλιος ανατέλλει άρχισε να τρέχεις!»

Καλή δύναμη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου